„Agent Provocateur се развива все по-добре”, разкрива изпълнителният директор на бранда Гари Хогарт пред списание Drapers. „Въпреки предизвикателството, което отправя глобалната икономическа криза пред бизнеса, ние продължаваме да работим усърдно и да изпълняваме програмата си за развитие.”
Наскоро брандът отвори редица нови бутици, включващи осем магазина, собственост на компанията и пет франчайзинг аутлета, с които магазините на Agent Provocateur станаха 43. През 2008 година продажбите на компанията нарастват с 26%, а началото на тази година беше особено силно за компанията, като продажбите й спрямо същия период миналата година нараснаха с 8%.
„Инвестиционната ни програма, която включва отваряне на нови търговски обекти на различни места, е успешната формула за нашия просперитет и растеж на бизнеса ни” – потвърждава Хогарт. „Убедени сме в това, че ясният ни бизнес модел и строгата дисциплина в работата ни подпомагат успеха на компанията и ще носят полза и за в бъдеще“.