"Аутотехника" ООД, официален представител на Hertz rent-a-car за България, обявява присъединяването към портфолиото си на още 3 американски бранда за рент-а-кар –Thrifty Car Rental, Dollar и FireFly. Новите марки обхващат средния и нисък сегмент на пазара за коли под наем, насочен най-вече към туристи и към ценово чувствителни клиенти.
С новите брандове пазарният дял на „Аутотехника“ ООД се очаква да нарасне, тъй като обхватът на предлаганите услуги ще се разшири – освен продуктите на премиум марката Hertz „Аутотехника“ ще предлага услуги в целия диапазон на категорията, което ще направи компанията по-конкурентна на пазара.
„Аутотехника“ ще участва на пазара и в трите сегмента: Hertz остава премиум бранда за корпоративни клиенти, Thrifty-Dollar обхваща средния сегмент, а FireFly е low cost марката на компанията. Целта на придобиването на новите брандове е компанията да може да насочи усилия и продукти и към нишата на пазара, която до момента е извън обсега ѝ.
Thrifty е основана през 1958 г., а Dollar - през 1966 г. в САЩ. Chrysler Corporation придобива двете компании през 1989 г., а през 2012 г. Hertz Global Holdings купува тяхното обединение Thrifty Automotive Group Inc. чрез дъщерното си дружество Hertz Coorporation.
Разширяването на портфолиото на „Аутотехника“ е следствие придобиването на Thrifty Automotive Group Inc. от Hertz Global Holding Inc. Hertz Global Holding Inc. оперира в бизнеса с коли под наем чрез търговските марки Hertz, Thrifty и Dollar в повече от 11 555 локации по целия свят. FireFly е low cost марката в портфолиото на Hertz Coorporation и има офиси в топ туристическите дестинации на Европа – Испания, Италия, Франция, Гърция.
В България Thrifty, Dollar и FireFly ще оперират като франчайз на „Аутотехника“ ООД с офиси в най-големите градове и летища в страната.
„Аутотехника: ООД е дъщерно дружество на Аутохелас АТЕЕ – гръцки холдинг, най-големият франчайз на Херц рент-а-кар в Европа. Аутохелас АТЕЕ има представителства в 6 държави в Европа освен в Гърция – България, Румъния, Сърбия, Кипър, Черна гора и Украйна.
Стъпването в България на новите марки за рент-а-кар ще раздвижи и пазара на нови автомобили от различните марки. Очаква се „Аутотехника“ да закупи над 200 нови автомобила за новия рент-а-кар сезон.