IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

25% от луксозните коли в Китай са собственост на жени

Търговците се опитват да направят всичко възможно, за да спечелят вниманието на дамите

11:20 | 06.04.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

25 на сто от луксозните коли в Китай са собственост на жени. Това сочат резултатите от ново проучване на Nielsen, разкриващо, че дамите се превръщат в двигател на автомобилната индустрия.

Улавяйки тази нова тенденция, търговците правят всичко възможно, за да спечелят жените на своя страна, пише Red Luxury.

Според изследването един от всеки трима китайски милионери е жена. Все по-често именно те карат висок клас автомобили.

През 2011 г. една трета от продадените коли Maserati в Китай са станали собственост на дами. За сравнение - в Европа едва 10% от колите с тази марка са отишли при жени. Нежният пол освен това е отговорен за 30 на сто от продажбите на Ferarri в Китай през 2012 г., докато в САЩ този брой възлиза едва на 10%.

Колкото по-заможни стават жените в азиатската страна, толкова повече автомобилните производители се насочват към тях. Оказва се обаче, че ангажирането на дамите в магазина не е толкова лесно, колкото звучи.

Последното проучване на компанията Group M. показва, че китайските жени държат много повече на доброто обслужване от мъжете, когато става дума за купуването на кола. Докато test drive е най-важният приоритет за мъжете, обслужването е ключът към спечелването на жените клиенти. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:29 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още