Британският производител на автомобили Bentley разработва нов бизнес. "Работим усилено над темата какво може да направим в допълнение около марката", е научил германският икономически ежедневник Handelsblatt от среди от компанията. Има много по-голям потенциал, отколкото Bentley в момента използва, добавят още от компанията.
Във фокуса на мениджърите като целева аудитория попадат и жените, за които ще бъдат разработени специални аксесоари. Отправната точка са вече придобитите от Bentley занаятчийски умения при обработката на фино дърво и висококачествена кожа за интериора на луксозния седан.
"Не всички са в състояние да купуват нашите автомобили, но много от тях са развълнувани", уверени са от компанията. Днес в Лондон автомобилният производител ще представи финансовите си резултати за 2012 г.
Все още точните планове за разширяване на дейностите с марката са тайна, но е ясно, че автопроизводителят работи неуморно. Пример е италианският автомобилен производител Ferrari, който от години печели пари със собствена модна линия и различни аксесоари.
В собствената си група дъщерното дружество на Volkswagen може да намери примери. Така например марката за спортни автомобили Porsche има значително нараснала през последните години продуктова гама извън автомобилния бизнес.
И днес Bentley работи с редица лицензни партньори. Сред тях са производителят на часовници Breitling, производителят на очила Estede, на ски оборудване Zai, на канцеларски материали Tibaldi и специалистът по сигурността Stockinger. В момента Bentley работи над собствена серия с мъжки парфюми.
Експерти като Майкъл Траутман, съсобственик на базираната в Хамбург рекламна агенция Thjnk, която проектира кампании за Audi, Media Markt и Paulaner, намира разширяването на марката за добра идея.
"С това автомобилните производители попадат по-рано в съзнанието на клиентите, и то с подходящи продукти за начина на живот, които създават важна близост до автомобилната марка", казва Траутман пред Handelsblatt.
преди 11 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар