Председателят на Надзорния съвет на Volkswagen Фердинанд Пиех отново намекна, че концернът се готви да увеличи броя на брандовете, които притежава.
В интервю за ADAC Motorwelt Пиех заяви, че неговите деца след 10 години ще се возят на автомобили от 13 марки, принадлежащи на концерна. В момента VW Group притежава 12 бранда.
Как ще стане това, Пиех не пожела да уточни. По-рано се появиха твърдения, че германците ще създадат напълно нова марка, която ще произвежда евтини автомобили за пазарите в развиващите се страни. Президентът на Volkswagen Мартин Винтеркорн призна пред журналисти в Детройт, че решението за това трябва да бъде взето до края на годината. И уточни, че автомобилите от новата марка ще бъдат в ценови диапазон между 5000 и 10 000 евро.
Световните агенции припомнят, че Volkswagen обяви и интерес към закупуването на Alfa Romeo, която самият Пиех преди време нарече „култова марка”. Главният изпълнителен директор на Fiat Серджио Маркионе обаче бе категоричен, че марката не се продава.
Последните две покупки на Volkswagen Group бяха Porsche и Ducati, като след завършването на двете сделки Мартин Винтеркорн обяви, че на концерна му стигат 12 бранда. Явно обаче Фердинанд Пиех има друго мнение по въпроса...
Още новини за автомобилния бранш четете в Automedia.bg