Автомобилните марки, които са представени най-вече на пазара в Европа, изпитват сериозни затруднения заради икономическата криза на Стария континент. Европейското подразделение на американската марка Chevrolet - Chevrolet Europe - обаче се справя повече от добре.
За първите девет месеца на 2012 година марката е реализирала 157 000 нови автомобила в Западна и Централна Европа, което е увеличение от 2,3 процента (или 3 500 екземпляра) в сравнение със същия период година по-рано (153 500 автомобила през 2011 година). За този период автомобилната индустрия отбелязва спад от цели 8%.
Пазарният дял на Chevrolet в Европа също върви нагоре - отбеляза ръст от 0,13 пункта, достигайки 1,34%. А най-добрите постижения са на пазарите в Полша (3,37%), Словения (2,91%), Турция (2,61%), Естония (1,75%), Австрия (1,27%), Франция (1,11%) и Германия (0,90%).
По отношение на продажбите Chevrolet регистрира рекордни за марката резултати в пет европейски страни - Франция (19 490 автомобила), Холандия (8 390 автомобила), Полша (8 340 автомобила), Австрия (3 790 автомобила) и Швейцария (2 940 автомобила).
Най-добре продаваният модел на Chevrolet на пазара в Европа през първите девет месеца на 2012 година е градският Chevrolet Aveo с общ обем на продажбите от 45 650 екземпляра. Aveo е следван от малкия Chevrolet Spark с продажби в размер на 40 370 автомобила. На четвърто място е модела Cruze (29 620 продажби в Европа), който продължава да заема ролята на най-продавания модел на марката в световен мащаб.