Европейските дилъри на Opel изискват от изпадналия в криза автомобилен концерн по-добър маркетинг. „Opel трябва да придобие цвят“, казва председателят на съюза на европейските дилъри на Opel - Euroda Яп Тимер в интервю за специализираното издание Automobilwoche.
Само по този начин загубеното доверие на клиентите може отново да бъде възстановено. Купувачите вече са били загрижени за правата по гаранциите и снабдяването с резервни части. „100% съм за това, Opel да стартира PR-офанзива и да постави ясни знаци за това, че марката има добро бъдеще пред себе си“, казва Тимер.
При това според Тимер Opel трябва да се позиционира по-ясно и да не се цели в премиум пазара. „Виждам нас по-скоро в конкуренция със Skoda, отколкото с марката Volkswagen“.
По думите му Opel има правилните продукти, но не и правилния маркетинг и позициониране. Тимер не се опасява, че клиентите ще реагират негативно на преместване на производството в чужбина.
„В много страни това не играе никаква роля. След закриването на завода в Антверпен продажбите на Opel в Белгия скочиха значително“, добавя той.