Едва всеки шести собственик на iPhone ще си купи новата джаджа на Apple iPad, се казва в проучване на една от най-големите компании, участващи в мобилна реклама AdMob. Изследването е посветено на използването на приложения на различни мобилни платформи в САЩ. За собствениците на смартфони Palm броят е всеки 11-ти, а от клиентите на Android едва 6% биха си взели новия таблет.
Таблетът беше представен от Стив Джобс на 27 януари тази година. Той използва същата операционна система като iPhone и е съвместим със 140 хиляди негови, вече готови приложения. Очаква се продажбите на iPad да започнат в САЩ в края на март.
Най-активните потребители на мобилни приложения са собственици на iPod touch, се казва в доклада. Средно на месец те изтеглят по 12 приложения. Собствениците на iPhone и Android ползват средно месечно 9 приложения, а притежателите на смартфони Palm - само шест.
В проучването се отбелязва, че iPhone се използва по-малко за работа с приложения в сравнение с други популярни мобилни телефони. Собствениците на iPhone отделят по 79 минути на ден, за да изтеглят или използват някое. За потребителите на Android цифрата е 80 минути, а клиентите на webOS - 87 минути на ден. Първенството принадлежи на IPod Touch със сто минути на ден.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.