“Magic Mouse” (“Вълшебна мишка“) е името на поредния продукт на Apple, с който компанията цели да докосне емоциите на потребителите и да превърне продукцията си в част от тяхното всекидневие.
Представените наскоро финансови резултати на фирмата показват, че досега тя се справя доста успешно с тези си стремежи, като iPhone продължава да бъде най-предпочитаният смартфон в света, конкурирайки по популярност друг продукт на групата – iPod (въпреки лекия спад в продажбите на плейъра за последното тримесечие).
При компютърните мишки превъзходство на пазара от доста време има Logitech, но кампанията, с която стартира „вълшебната мишка“, е силна заявка за промяна в това отношение.
Какво й е вълшебното?
Устройството е първото в света с мултисензорно управление. Няма бутони, няма скрол, управлява се само с леко докосване на пръстите.
Мишката е безжична, свърза се към компютъра чрез Bluetooth.
Продуктът е и екоориентиран – има си специална енергоспестяваща система.
“Magic Mouse” ще замени предшественика си “Mighty Mouse“ и ще се доставя с новия iMac.
Досега е обявена цена само за американския пазар и тя е 69 долара.
Коментарите из форумите относно новия продукт са противоречиви и докато някои посрещат новината с интерес и ентусиазъм, други са по-скоро объркани от липсата на ляв и десен бутон, без които работата с ляв клик им изглежда да е по-трудна.