В старанието си да направи изкуството и антиките част от дигиталното съвремие, Christie's, съвместно с Apple, направиха ново приложение на смарт телефоните, с помощта на което изображенията на старинните предмети, обект на изложбите, стигат до вниманието на клиентите дори от разстояние.
Аукционната къща ще достига до всички потребители на мобилните устройства на Apple с такава лекота, каквато не са сънували дори Пикасо, Моне или Реноар. Виртуалната версия на каталога на Christie's с висококачествени изображения и продажби в реално време е водеща функция сред новите приложения на мобилните устройства на марката. С новата екстра потребителите на iPhone ще могат да получават реални образи и картини, както и оценки в реално време от експертите на Christie's, съобщава Guardian.
И двете устройства на Apple – iPhone и iPod Touch - ще подсигуряват зуум ефект и възможност за ротация на 450 обекта, предмети на аукцион. В бъдеще съвместната работа между комуникационната компания и аукционната къща предвиждат опция за наддаване на живо по мобилното устройство.
Новото приложение изглежда се вписва идеално в нарастващото доверие на клиентите на аукционната къща към мобилните устройства, казва Майкъл Онийл, директор дигитални медии в Christie's. „Надяваме се да привлечем нови клиенти, но целта ни също е да прибавим допълнителна полезност за постоянните ни и верни потребители, свързана с технологиите”.
Аукционният бизнес изпитва трудности, а много от къщите се борят с необходимостта да съкращават разходи и персонал. Новият подход към клиентите може да донесе свежа вълна за тръжните къщи и да ги извади от кризата и застоя на пазара. Преди година от Christie's предприеха нова стъпка в начина за уведомяване на клиентите си за нов търг – изпращане на текстово съобщение, с sms също така се уведомяваше и за промяна в цената на предмета по време на търга.