Италианският дизайнер Игнасио Пилото е създал бранд-клавиатура. На нея вместо букви са изобразени логата на известни компании, съобщи Лента.ру.
Всяка буква в клавиатурата на Пилото съответства на логото на дадена компания. Например, вместо N е изобразен символът на Nike. На буквата C съответства бренда Coca-Cola, а на G - Goggle.
Цялата латинска азбука на Игнасио Пилото изглежда по следния начин: Adidas, Burger king, Coca-Cola, Disney, Ebay, Facebook, Google, HP, Intel, J&b, Kodak, Lacoste, MacDonald's, Nike, O2, Pepsi, Quaker, Rolling stone, Shell, Twitter, Unilever, Virgin, WordPress, Xerox, YouTube, Zippo.
В коментара към разработката си Пилото отбелязва, че постоянното рекламиране на марките е довело до това, че много потребители са започнали да ги познават дори по-добре от собствената си азбука.
В блога на Пилото човек може да се запознае и с други негови проекти, например часовник, оформен като сп. "Тайм" или водка Absolut в грейка с логото Absolut hot, а също с други дизайнерски идеи.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.