Линията е наречена така поради целта да прилича на химикалка (pen) – както е видно на снимката, не по външния си вид, но пък по удобството за носене и ползване.
До момента са продадени 17 млн. броя от серията Pen и голяма част от тях още работят, каза по време на представянето Елизабет Илиева от търговското представителство на компанията за България.
„Не е сапунерка, не е SLR*, това е Pen” е лозунгът, който компанията е избрала за рекламата на новия модел.
Той се характеризира с изключително малък размер, ретро стил и лесна употреба. Новост за българския пазар е менюто на български език, каза Илиева.
„Размерът му е 121 мм на 70 мм – това е ¾ от размера на банкнота от 1 долар. По-малък е и от най-малкия SLR”, каза още Илиева.
Фотоапаратът има и редица екстри, сред които 6 вградени арт филтъра и 4 съотношения на кадъра.
Ще излезе на пазара с два обектива, като ще има и адаптори за всички произведени от компанията обективи.
От компанията планират фотоапаратът да излезе на пазара у нас след две седмици. Препоръчителната му цена ще е 1499 лв.
„Таргетираме две групи клиенти. До едната ще има по-лесен достъп - това са професионалните фотографи, които знаят какво е SLR, какво е да ти тежи цял ден, те по-лесно ще посегнат и купят. Много по-интересна обаче е втората таргет група – това са потребителите на компактни фотоапарати. Правени са изследвания, че поне 18-20% от тях искат да надскочат нивото на компактния фотоапарат, имат интерес към фотография и искат да използват максимално това си хоби, посягат към SLR и се отказват“, коментира пред Investor.bg Илиева.
*Огледално-рефлексен фотоапарат
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.