Puma обяви, че ще пусне на пазара първия си умен часовник, който е създаден в партньорство с американската марка Fossil Group, пише CNBC.
Германският гигант в производството на спортни стоки представи устройството на изложението на потребителска електроника IFA в Берлин. Часовникът е с чипсет Snapdragon Wear 3100 на Qualcomm и операционната система Wear OS – Android за носими устройства.
Той ще се предлага в три цвята – черен, бял и жълт, и включва функции като измерване на пулса, GPS и виртуалния асистент на Google.
“Развълнувани сме да представим нашия първи умен часовник, който включва ДНК-то на марката Puma, познато от спортните ни дрехи и обувки“, коментира Адам Петрик, глобален маркетинг и бранд директор на компанията.
Ходът показва навлизането на Puma на един пренаселен пазар, доминиран от технологични гиганти, като Apple, Samsung и FitBit. Компанията за пазарни проучвания IDC прогнозира, че близо 92 млн. умни часовника ще бъдат продадени тази година, а броят ще нарасне до 132 млн. до 2023 г.
Продажбите на часовника на Puma ще започнат през ноември на цена от 275 долара.