Най-голямата верига магазини за търговия на дребно в света Walmart заяви късно в сряда, че въвежда триизмерна виртуална обиколка за пазаруване на сайта си, за да помогне на потребителите да разглеждат и избират продукти за домовете си, предава Ройтерс.
Новата функция ще позволи на потребителите да правят виртуална обиколка на обзаведен апартамент, който показва около 70 продукта на национални марки в допълнение на предложенията на собствения бранд на Walmart.
Компанията обяви, че от юли ще позволи на потребителите до добавят група продукти в кошница, което ще им гарантира завършен облик на техните апартаменти и къщи.
Новината бе обявена в момент, в който търговците на дребно търсят технологични новости, за да подобрят изживяванията на потребителите във физическите магазини и при онлайн пазаруването.
Американският гигант в търговията на дребно харчи милиарди долари, за да засили електронната си търговия и наскоро обяви партньорства с логистични компании, за да доставя поръчките направени онлайн.
Технологичният инкубатор на Walmart – Store No 8, купи стартъпа в сферата на виртуалната реалност Spatialand през февруари, за да създава продукти с виртуална реалност за магазините и сайта на търговеца.