IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Умните часовници разчитат на модните марки, за да оцелеят

Луксозните брандове имат известно предимство на този пазар

10:15 | 07.08.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Линията от умни часовници за 2017 г. Android Wear е сбъдната мечта както за онези, които се интересуват от технологии, така и за онези, които държат на по-добрия стил, пише Engadget.

Благодарение на факта, че на пазара има все повече предложения от нарастващ списък от дизайнери, включително Louis Vuitton, Movado, Michael Kors, Kate Spade, Emporio Armani, Tommy Hilfiger, платформата на Google за умни часовници става все по-богата.

Fossil Group дори обяви, че ще предложи 300 нови дизайна за умни часовници до края на годината, като много от тези модели ще са с Android Wear.

Междувременно големите технологични марки като Motorola и Microsoft спряха да правят носими устройства. Наблюдава се интересна тенденция – модната индустрия показва все по-голям ентусиазъм към умните часовници, докато технологичната се отдалечава все повече от тях.

И все пак има няколко марки за потребителска електроника, които са ясно насочени към този пазар, като Huawei и LG. Те обаче са доста по-малко от броя на модните дизайнери, които предлагат устройства с Android Wear в различни стилове и различни ценови класове.

Дейвид Стентън, ръководител на Android Wear коментира пред Engadget, че неговият екип „е събран, за да създава разнообразни устройства“. Google си партнира с редица брандове както от технологичния, така и от модния свят, за да създава десетки нови предложения за потребителите.

В рамките на три години от раждането си платформата е пуснала огромна серия от нови дизайни с добри функции, но вече може да се похвали и със своя идентичност.

Според Сингълтън Android Wear сега включва трите основи на умните часовници днес – да е здрав, свързан и да изразява стила на собственика.

Последното от трите е особено важно и може да обясни защо технологичните компании имат проблем с набирането на инерция на този пазар.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:01 | 06.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още