Луксозните марки обикновено не са пионери в дигиталния пейзаж, особено когато става дума за платформи като Snapchat. Но именно това направи производителят на луксозни бижута Tiffany, като инвестира над 700 хил. долара в стартирането на геофилтър кампания в платформата, пише сайтът We Are Social Media.
Геофилтрите #LoveNotLike на Tiffany вече са пуснати във всичките 93 магазина на компанията в САЩ, а фирмата също така инвестира и във видео реклами в Snapchat и изграждането на база от последователи на своя профил @TiffanyOfficial.
Защо компанията избра Snapchat?
На пръв поглед Snapchat може да изглежда странно решение за луксозна марка. Приложението е известно с това, че привлича младежите, родени след 1996 г., които до голяма степен не могат да си позволят да пазаруват в Tiffany. А дори и да обхване поколението Y (родените между 1977 и 1995 г.), компанията едва ли ще успее да оправдае огромната си инвестицията. А по-забавното е, че Tiffany избра Twitter, за да обяви старта на кампанията си в Snapchat.
Защо е необходимо все пак? Защото компанията гледа напред: днешните последователи могат да се превърнат в следващите ѝ клиенти, а привличането на младите хора, които са лоялни на марките, със сигурност ще бъде от полза на Tiffany в дългосрочен план.
Геофилтърът #LoveNotLike е всичко, което можете да очаквате от брандиран филтър. Отгоре стои логото на Tiffany, като са включени и тюркоазени сърца и надпис „Return to Tiffany Love”.
We’re certain that you will #LoveNotLike the surprise that we have in store for you on #Snapchat tomorrow. pic.twitter.com/cv8Y4nyAMc
— Tiffany & Co. (@TiffanyAndCo) 27 юли 2016 г.
Дали кампанията ще постигне успех?
Все още е рано да се каже дали много потребители ще харесат и ползват филтрите, но кампанията вече има голямо влияние върху имиджа на Tiffany и как компанията комуникира с потенциалните си клиенти.