Nike се гордее с иновациите си, а именно те могат да ѝ помогнат да постигне целта си за 50 млрд. долара годишни продажби до 2020 г., пише Quartz.
Два документа от американското патентно бюро подсказват какво е подготвя най-голямата марка спортни облекла в света - “умни” маратонки.
Единият от документите е от 29 декември и е свързан със система за записване и показване на физическата активност на потребителя на приложение за смартфон. Nike е включила и изображение на маратонка със специален вграден в подметката тракер. Съгласно текста рисунката илюстрира как може да се използва спортното устройство.
Според документа то може да изпълнява различни функции, свързани с други продукти на марката - измерване на изминатото състояние, скоростта и броя изгорени калории.
Nike отказва да разкрие допълнителна информация, посочвайки единствено, че има “богата история в иновациите и лидерството в дизайна и разработването на обувки” и работи, за да помага на спортистите да реализират своя потенциал.