IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Alibaba и Disney ще предлагат нова онлайн система за забавления в Китай

Потребителите ще плащат абонамент, за да гледат филми на студиото и да правят резервации за Disneyland

16:02 | 15.12.15 г. 1
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Alibaba Group Holding и Walt Disney стартират система за показване на т. нар. „допълнително“ съдържание в Китай, за да насърчат продажбите на свързани с филми играчки, книги и пътешествия до Disneyland, пише Wall Street Journal.

Днес двете компании обявиха, че са сключили няколкогодишно лицензионно споразумение и ще започнат предварителни продажби на системата, наречена DisneyLife, веднага в сайта за онлайн пазаруване на Alibaba – Tmall. Говорителят на Disney заяви, че доставките ще започнат от 28 декември.

Устройството има формата на Мики Маус и струва 125 долара. То ще дава достъп на потребителите до съдържание на филмовото студио – филми, анимационни сериали и игри. Притежателите на джаджата ще имат възможност да планират и своите посещения в тематичните паркове на Disney в Хонконг и Шанхай.

Устройството се предлага с едногодишен абонаментен план за достъп до съдържание на Disney, твърдят от компанията. Все още не е ясно по колко ще бъдат таксувани китайските потребители след първата година.

Този ход идва след като Disney си постави за цел да привлече повече посетители в своя тематичен парк в Шанхай, който планира от повече от десетилетие, но се сблъска с известни неуспехи в Китай. Освен това Disney се опитва да генерира приходи в Китай отвъд боксофиса.

От своя страна, Alibaba се опитва да разшири услугите си в сферата на забавлението в Китай, вторият най-голям филмов пазар по приходи в света след САЩ.

Устройствата са подобни на системите за игри като PlayStation на Sony и Xbox на Microsoft, които се явяват допълнение на вече съществуващи интернет и кабелни услуги. DisneyLife изисква единствено онлайн връзка.

Alibaba и нейният конкурент Tencent Holdings, както и други китайски технологични компании, сключват сделки с филмови студия и фирми, предлагащи различни забавления, за да могат да предоставят повече съдържание в собствените си сайтове.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:18 | 14.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още