Хайнс призна, че потребителите в САЩ са доста мистериозна група хора, но се опита да очертае проблема по-конструктивно. Според него опасенията сред инвеститорите са се променили от "кога ще умре BlackBerry?" в "има ли бъдеще BlackBerry?". Това е сериозна разлика, но е и доста спорна.
Според Хайнс надеждите на Wall Street са били твърде големи, особено през изминалото тримесечие, а резултатите не са оправдали тези очаквания.
Защо Z10 бе такъв провал? По-добре ли се представя Q10?
Ключът към продажбата на телефони е да се включат мобилните оператори, а Хайнс признава, че BlackBerry все още не са убедили операторите в САЩ в стойността на новите устройства. Те са под краткосрочен натиск от инвеститорите и се страхуват да правят нещата по различен начин. Освен това Хайнс отбеляза, че според него пускането на новите телефони не е провал.
Какво им има на американците? Толкова ли много обичат Apple? Мразят ли Канада? Може ли Канада да изгради високотехнологична индустрия?
"Според мен Канада има възможността да бъде смела, да инвестира и да бъде водещ играч в мобилните технологии", заяви Хайнс и призна, че американците "са трудни".
Ами Индия?
Идеята за 1 млрд. клиенти просто взриви залата, изпълнена със загубили много пари хора. Индийците са вечната надежда на мениджърите и акционерите, търсещи нови клиенти. Хайнс заяви, че страните без безжична инфраструктура са плодородни пазари за една компания от сектора и добави, че устройствата и услугите на BlackBerry ще са особено подходящи за компании, нуждаещи се от безжична връзка. В този смисъл Нигерия е голям успех.
От друга страна Хайнс отбеляза, че продават продукти и услуги във Венецуела, но трудно изтеглят парите си оттам поради валутните политики на страната.
Какво стана с всички онези функции на старите телефони BlackBerry, които хората харесваха, а вече ги няма в новите телефони?
"Няма да се връщаме назад", заяви Хайнс.