IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Кралските пощи на Великобритания пускат „умни“ марки

Високотехнологичните пощенски марки ще се „четат“ с помощта на смартфон и ще предават онлайн информация

15:56 | 03.09.10 г.
Кралските пощи на Великобритания пускат „умни“ марки

Кралските пощи на Великобритания пуснаха първата в света "умна" марка, която позволява получаването на информация посредством iPhone или други смартфон устройства, базирани на мобилната операционна система Android, съобщава BBC News. Марката работи с технология, която разпознава образите. Щом платформата на смартфона се активира, марката ще започне да „излъчва“ онлайн съдържание, създадено от Кралските пощи.

Потребителите трябва само да поставят камерата върху марката, все едно искат да й направят снимка. Приложението веднага разпознава „умната“ марка, свързва се с канала на пощите и започва да предава. Според изявление на Кралските пощи интелигентният аксесоар „бележи следващата стъпка в еволюцията на марките, която ги отвежда в 21-ви век“.

Хората ще използват умните марки с помощта на приложението Junaio, което е канал за връзка с Кралските пощи и активира камерата на смартфоните за прочитане на марката. Приложението може да се изтегли от iTunes и Android Market безплатно.

За тази цел марките имат специални тагове, които се разпознават от приложението на телефона. Таговете служат за идентифициране на изображенията и обвързване на съдържанието (например показване на триизмерен модел на определена точка).

„С помощта на технологията нашите марки ще разкрият нов свят от интересна и забавна информация както на колекционерите, така и на онези, които ще получат марките върху писма през идните месеци“, казва Филип Паркър, говорител на Кралските пощи.

Като за начало Кралските пощи са заложили на богатата си история и са създали кратък филм, в който актьорът Бърнард Крибинс чете поемата на Уистън Хю Одън „Нощна пратка“, която през 1936г. се превръща в първия документален филм, посветен на пощенските железници.

„Това е първият път, когато националните пощенски услуги използват такъв тип технологии при марките, ето защо сме много развълнувани от представянето им на пазара“, казва Филип Паркър.

 

 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:14 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още