Американските авиокомпании все по-усилено се конкурират за пътниците в първа и бизнес класа между Ню Йорк и Лос Анджелис, като предлагат лежащи места, скъпи френски вина и персонални асистенти за пътуващите, пише Bloomberg.
Delta Air Lines Inc., American Airlines и United Airlines разширяват пространството за пътуващите в по-скъпите класи и предлагат стоки, които по-рано бяха резервирани само за международните полети, като мини индивидуални кабинки например.
В надпреварата се включиха и JetBlue Airways Corp. и Virgin America Inc., които преследват банкери, знаменитости и други заможни клиенти. Понякога те плащат за билет цени, надхвърлящи 6500 долара. Този пазар, който обикновено заема малък дял от пътниците във всеки полет, осигурява около 75% от приходите от вътрешните полети.
За разлика от други вътрешни маршрути в САЩ, по линията Ню Йорк-Лос Анджелис има сериозно търсене от страна на клиенти, готови да платят по-висока цена за място в първа класа, твърдят експерти. Тази линия е както най-натоварената с около 3,2 млн. пътници годишно, така и най-доходоносната с продажби за 1,43 млрд. долара годишно. Цената на билетите за първа класа може да са с 10 пъти над тази за икономичната.
В центъра на конкуренцията по линията Ню Йорк-Лос Анджелис са лежащите места. Delta купи няколко самолета Boeing 767 с подобна екстра за презокеанските си полети, като в момента ги използва и за някои вътрешни линии. United също е в процес на подмяна на седалките и преподрежда кабините на самолетите, като преминава от три на две класи.
Друга мода са т. нар. "мини-апартаменти". American например през ноември ще прибави към флотилията си нови самолети Airbus A321, които ще разполагат с 10 подобни "апартамента" с лежащи седалки, 20 напълно лежащи места за бизнес класа и 36 места с допълнително място за краката. Ще има само 36 обикновени места.


ПСЖ спечели Интерконтиненталната купа
НС прие на второ четене промени в Закона за ДДС
Младежи, участвали в антиправителствените протести, създадоха инициатива "СТОП"
Мъж беше прегазен от три коли на АМ "Тракия"
Желязков: Очевидно е, че отиваме на избори
Проф. Спасов: България има нужда от малки модулни реактори за балансиращи мощности
Прекрояването на доктрината на САЩ за Латинска Америка е ужасна геополитика
Ziemba очаква AI да подкрепи търсенето на газ през 2026
Ziemba: Ситуацията около Венецуела ще се отрази на Русия, Иран
Ziemba: Следим предлагането на петрол и от Гвиана
Как евтина тръба спестява сериозна сума от гориво
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Синът на Нели и Ашанти вече е проходил
Какво знаем за руската офанзива в Сиверск, ключов пост в Донбас ВИДЕО
22 млн. евро "зелени" средства в израелски оръжейни компании: войната като устойчива инвестиция
Служители на американски ресторант използваха ChatGPT, за да...инсценират обир
Зодиите, които остават спокойни в кризисни ситуации
преди 12 години Специално АА са бягай по далеч. Поискаш храна допълнително- плати, чай, кафе- плати. По вътрешните полети в АА те чаржат 5-6 $ за една кола. Направо не ми се мисли за 1 класа отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Да му мисли икономичната класа... отговор Сигнализирай за неуместен коментар