IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Бразилия трябва да почисти самолетните си гробища

Летищата на страната са задръстени от разлагащи се стари самолети, които блокират разширението на аеропортите, пише WSJ

15:36 | 08.03.12 г. 3
Автор - снимка
Създател
<p>
	Летището в столицата Бразилия. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Летището в столицата Бразилия. Снимка: Ройтерс

През януари той се отправя към една изоставена ферма в покрайнините на Амазонка. Той искаше да прибере самолет Cessna 206, за който се твърдеше, че е използван за транспортиране на кокаин. Не е съвсем безопасно да се явиш без предупреждение при един „тласкач“ на наркотици в средата на беззаконието във вътрешността на Бразилия. Така че Мелек е придружен от трима тежко въоръжени федерални полицаи и дори носи пистолет.

Собственикът на Чесна -та е вече в затвора. Но съпругата му и селскостопанските работници са били там. „Исках да я изненадам. Нямаше да има време да повреди самолета. Но така нашето пристигане беше доста напрегнато", казва Мелек.

Предполагаемият превозвач на наркотици Мелек предоставя на бразилските власти. Те се нуждаят от машини, за да са в състояние да работят в области, които са недостъпни по суша. Но преди това Мелек не пропуска да залепи стикер с инициалите на своя съд на руля на кърмата - CNJ. Тогава прави снимка на трофея си и го изпраща по електронната поща на приятелите си - като знак за своя триумф.

До този момент секторът на въздушния транспорт приветства неговата мисия. Когато Мелек получи зелена светлина, за да вземе три разпадащи се самолета Boeing 737 от летището Galeao в Рио де Жанейро, компанията за техническо обслужване на въздухоплавателни средства TAP M&E Brasil SA заплаща разходите. В продължение на седем години скелетите на 737 ръждясват пред халетата на TAP. Това е накърнило имиджа на компанията. В края на краищата, нали фирмата е специализирана именно в поддръжката на самолети, казва главният изпълнителен директоре на TAP Нестор Кох.

Но да кажем „сбогом“ на такава машина не винаги е лесно. Когато гигантският самолет - шредер е пристигнал, настроението е било много тъжно, казва Жозафа Кандидо. Той е работил в продължение на тридесет години за Vasp и сега пази призрачния град на Congonhas, Сао Паоло. Мелек е поръчал машината-шредер, която е превърнала трите машини на Vasp на малки купчини. „В тези самолети остана цял един живот", мърмори депресиран Кандидо.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:59 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от На път виж още

Коментари

2
rate up comment 2 rate down comment 1
ZawHeR
преди 12 години
Забравих да добавя, че нямах нерви да доизчета статията. Наистина е толкова отблъскващо неграмотна, че направо ужас. Вижда се, че и проблеми от друго естество има. Никола ги е посочил.Жалка история.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 2 rate down comment 1
ZawHeR
преди 12 години
Вече и Инвестор се напълни с неграмотни "писачи" и "драскачи"."...кацане са застанали самолети, който бавно, но сигурно..." - самолетите са в множествено число. "Който" е относително местоимение за единствено число. Наистина не мога да повярвам, че *** е свалил толкова нивото.Освен това думата е "преддверие", а не "предверие". Безумие.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още