Най-голямата германска модна верига Hugo Boss планира експанзия през тази година и гледа с оптимизъм в бъдещето.
50 нови магазина ще отвори компанията, а продажбите й се очаква да се стабилизират през втората половина на годината с продължаващото възстановяване на пазара на луксозни стоки. Прогнозите са на самата група, която оповести публично стратегията си в средносрочен план.
Компанията, чийто идеен консултант е шотландският дизайнер Греъм Блек, заявява, че очаква постепенен растеж на оборота през годината, печалбата пък щяла да расте с по-бързи темпове заради намаляването на разходи.
В разгара на рецесията модната група затвори някои от по-малко рентабилните си обекти, но продължи да се развива на нови международни пазари.
От тази седмица пък Hugo Boss започва продажби по интернет в САЩ, а от следващата година дрехи и аксесоари на германската марка ще могат да поръчват онлайн и японци и китайци.
Първите си стъпки в интернет основаната през 1924 г. компания направи през 2009 с отварянето на онлайн магазин във Великобритания, последван от търговски сайтове в Германия, Франция, Холандия, Белгия и скандинавските страни.