Компанията Christian Lacroix не издържа под напора на кризата миналата година и обяви фалит, но това не значи, че дизайнерският бранд изцяло напусна модните подиуми. Компанията, носеща името на талантливия дизайнер, планира да започне отново дейността си в четири различни направления, за да върне позициите си на пазара.
Брандът се завръща с няколко ключови сътрудничества, в които ще си партнира с компанията Mondottica за направата на слънчеви очила, с Libretto Holdings – за луксозни офис аксесоари, декоративни дървени интериорни елементи, изработени съвместно с Marotte и домашен текстил за по-изисканите клиенти, за изработката на който ще влезе в сътрудничество с Designers Guild. Брандът ще сключи лицензионни сделки, в които ще предостави право за използване името на марката.
Компанията планира да навлезе и в бизнеса с детски дрехи, бельо, мъжки и дамски аксесоари.
Самият Кристиян Лакроа вече няма да се асоциира с бранда, който носи неговото име.
Компанията затвори всичките си бутици, но компанията все още не е извън бизнеса с модата. В момента тя работи по няколко от дрехите за церемонията по връчването на Оскарите. Това значи само едно – червеният килим пред марката Christian Lacroix все още не е прибран.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.