Gucci Group обяви плановете си за бъдещето на марката Alexander McQueen. Компанията, която притежава 51% от акциите на модния бранд, обяви, че дизайнерската къща ще продължи да съществува и без своя създател.
След самоубийството на дизайнера на 11 февруари тази година мнозина започнаха да се чудят какво ще се случи с неговия лейбъл и дали той ще продължи да съществува и без вдъхновения си създател.
Генералният директор на PPR (чиято собственост е Gucci Group) Франсоа Анри Пино заяви, че "марката Alexander McQueen ще живее. Това е най-добрият начин да почетем паметта на създателя й. "
На пресконференция, организирана за обявяването на съдбата на модната марка, главният изпълнителен директор на Gucci Group Робърт Полет заяви, че вярва в бъдещето й.
Траурът за смъртта на Маккуин ще продължи и по време на показването на колекцията му през седмицата на модата в Париж на 9 март. Най-вероятно шоуто ще събере голям брой гости и представители на медиите, както и много други хора, свързани или не с модната индустрия, които ще искат да видят новата колекция и по този начин да отдадат почит на Маккуин.
Без съмнение модната индустрия е загубила много със смъртта на считания за един от най-иновативните дизайнери на епохата. А от Gucci Group явно няма да пропусне възможността да се възползва от вълненията около марката и да направи грандиозно шоу по време на дефилето през март.
Друг е въпросът дали марката Alexander McQueen няма да изгуби привлекателността си пред потребителите и интереса им след като основният вдъхновител и идеолог на дизайнерските тенденции вече го няма.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.