IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Бижутерска фирма ще търси клиенти онлайн

Faberge иска да спести разходи и да привлече повече интерес към ювелирните си произведения

11:12 | 11.09.09 г.
Бижутерска фирма ще търси клиенти онлайн
Възродената фирма за луксозни стоки Faberge, която е известна с лансирането на инкрустирани със скъпоценни камъни сувенири под формата на яйца, планира да продаде първата си колекция от ювелирни произведения за 7 млн. долара всяко посредством интернет.

Целта на компанията е да намери мястото си сред фирми като Bulgari, Tiffany и Cartier. “Решихме да действаме дръзко. Чрез интернет имаме възможност хората масово да видят продуктите ни“, казва главният изпълнителен директор Марк Дънхил пред Reuters.
 
Faberge се надява да привлече вниманието на повече любители на бижутата чрез мрежата, а след това да продаде произведенията си на частни сбирки. Така ще спестят милиони от избягване на традиционния начин на продажба в луксозни бутици и първоначално бижутата ще бъдат пуснати само в един магазин в Женева.

„Построяването на верига магазини с такъв тип продукти е сериозен риск“, казва Дънхил, бивш президент на компанията Alfred Dunhill, която е част от швейцарския производител на луксозни кожени изделия и аксесоари Richemont.

Компанията ще се пита да се наложи на сектор, който търпи големи поражения поради кризата, но в който големите имена остават на върха и харчат много, за да привлекат клиентите си. „Бариерата, която трябва да прескочим, е доста висока“, казва още Дънхил и добавя, че за новия магазин в Лондон на Louis Vuitton са похарчени 25 млн. долара.

Проучване на Faberge показва, че повечето богаташи (95%), преди да решат да посетят някоя изложба, магазин или аукцион, разглеждат продуктите в интернет. Ето защо смятат, че популяризирането на бижутата на Faberge в мрежата ще донесе голям успех на първия бутик, който ще отвори врати в Женева. „Ако планирате да похарчите милион за колие, защо да не поканите дизайнера му на яхтата си, за да ви го покаже“, обяснява директорът.

Дизайнер на ювелирните произведения е французинът Фредерик Зави, който е създал колекция от 100 бижута в студиото си в Париж.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:44 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още