IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Dolce & Gabbana (май) се реши да влезе в интернет

Лъскавият моден свят тръгва по нов път, понякога измисляйки си свои правила. Все пак е стъпка напред

10:05 | 19.06.09 г.
Dolce & Gabbana (май) се реши да влезе в интернет

Въпреки че някои от луксозните модни марки гледат на поддръжката на собствени онлайн магазини като на нещо второстепенно и маловажно, в условията на криза, а и на нарастващото значение на мрежата, тази практика може да се окаже доста полезна.


Това е бърз и забавен начин да пазаруваш без ограничения във времето или мястото“. Думите са на Стефано Габана, единият от собствениците на италианската модна къща Dolce & Gabbana, и не се открояват с кой знае каква оригиналност, но показват нещо важно – лъскавият моден свят тръгва по нов път. Компанията влиза в интернет, отваря собствен онлайн бутик и ще предлага всичките си продукти – и дамската, и мъжката модна линия, аксесоари, чанти, плажни принадлежности...

На пръв поглед леката дистанцираност и поддържане на имиджа „Ние сме луксозна марка за отбрани клиенти“ леко снижават значението си с навлизането в интернет пространството, което освен по-голям достъп до платежоспособни клиенти, дава и контакт с масовия потребител. От който луксозните марки понякога упорито странят.

Сега Dolce & Gabbana демонстрират насоченост към всички (които могат да си ги позволят), още по-голям стремеж за глобалност, а и за печалба.


Ясно е, разбира се, че като за начало делът на приходите от онлайн продажби няма да е много висок. Интересно е обаче, че след посещение на онлайн магазина става ясно още нещо – всъщност Dolce & Gabbana няма да допуснат масовост, дори и онлайн. А е вероятно и лоялните им клиенти да се затруднят или отегчат от усилията за достъпа до сайта.

При опит да разгледаме продаващите се в мрежата колекции, се натъкваме на подробна форма за регистрация, която трябва да попълним, за да ни даде миланската марка достъп до „официалния онлайн магазин“. Дори и да сме се решили да попълним всичко изискано, трябва да се въоръжим с още малко търпение. Защото „след няколко дни“ фирмата ще ни прати таен код, който ще ни позволи да влезем в сайта. Но пък ако накрая купим нещо, доставката ще е безплатна. „Бърз и забавен начин“...

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:52 | 04.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още