Производителят на козметика Estee Lauder Cos повиши прогнозата за годишните си приходи и печалба за текущата си финансова година. Той залага на силното търсене на продуктите му за кожа Clinique и парфюмите Tom Ford на западни пазари като Северна Америка, предава Ройтерс.
Собственикът на Clinique засили дигиталното си присъствие и пусна функции като виртуално тестване на продукти, за да се справи с предизвикателствата, предизвикани от новите огнища на Covid-19.
Продажбите на червилата MAC и на парфюмите Jo Malone London също са нараснали в Европа и Северна Америка, след като животът се е върнал към нормалното с разхлабването на рестрикциите, наложени заради пандемията.
Компанията очаква между 13 и 16 на сто ръст на годишните нетни приходи от продажби. По-ранната ѝ прогноза беше за увеличение между 12 и 15 процента.
Коригираната годишна печалба ще бъде между 7,43 долара и 7,58 долара на акция спрямо по-ранна прогноза за 7,23 долара и 7,38 долара на акция.