Търговецът на луксозни часовници Watches of Switzerland Group (WoS) заяви, че търговията през ноември е подкрепила наскоро повишената годишна прогноза на компанията, след като силният растеж на приходите тласна нагоре резултатите за 26-те седмици до 31 октомври, предава Ройтерс.
„Повишихме прогнозата си преди месец, като я потвърждаваме след доброто начало на третото ни тримесечие“, коментира главният изпълнителен директор Брайън Дъфи в интервю за Ройтерс. „Ноември беше силен“, допълва той.
По думите му групата е продала много часовници Rolex през май, юни и юли, а след това е трябвало да натрупа запаси до края на октомври. WoS е най-големият търговец на дребно на Rolex във Великобритания и брандът отговаря за около половината от бизнеса на групата.
По думите му недостигът на Rolex е бил от полза за други марки. „Cartier, Omega, Breitling, TAG Heuer, Tudor се справят добре“, посочва той.
Дъфи твърди, че групата, която има 163 магазина във Великобритания и Съединените щати, сега е добре запасена за празничния период.
През 26-те седмици до 31 октомври коригираната печалба преди лихви, данъци и амортизация (EBITDA) е нараснала с почти 60% до 82,8 млн. паунда (109,4 млн. долара).
Миналия месец WoS повиши прогнозата за годишните си приходи до 1,15-1,20 млрд. паунда, също благодарение на придобиването на пет американски магазина с коминирани годишни приходи от около 100 млн. долара.
Петгодишната стратегия на групата до 2026 г. предвижда тя да остане лидер в Съединените щати – пазар, на който стъпи през 2017 г., както и да навлезе в Европейския съюз. Дъфи твърди, че може да похарчи 150-200 млн. паунда за придобивания в Съединените щати и ЕС през следващите пет години.