Главният изпълнителен директор на Levi Strauss & Co. Чип Бърг коментира пред CNBC, че очаква силни продажби по празниците тази година, тъй като американците ще похарчат част от парите, които са натрупали по време на коронавирусната пандемия.
„Бюджетите на домакинствата вероятно не са били по-добри от това от наистина много време“, коментира Бърг в интервю. „Очакваме наистина силен празничен сезон“.
Коментарите той направи по време на натоварена седмица, що се касае до публикуването на нови финансови отчети, включително тези на Walmart, Macy’s и Kohl’s. Инвеститорите следят внимателно за подробности дали потребителското търсене е устойчиво на увеличенията, които някои търговци на дребно налагат, за да компенсират инфлационния натиск.
Бърг акцентира на това, че при представянето на отчета на Kohl’s главният изпълнителен директор на компанията Машел Гас посочи Levi Strauss като един от брандовете, продавани в магазините на фирмата, който се радва на добри продажби. Бърг твърди, че компанията му продължава да печели от новите тенденции в денима и от факта, че хората трябва да обновят част от гардероба си.
Най-новият финансов отчет на Levi’s беше обявен в началото на октомври. Базираната в Сан Франциско компания успя да надмине прогнозите на Wall Street както с приходите, така и с печалбата си. От началото на годината цената на акциите ѝ нарасна с 38 на сто.