Производителят на спортни стоки Under Armour повиши прогнозата за годишните си приходи и печалба, тъй като хората търсят повече удобно и спортно облекло, след като социалният им живот все още не е напълно възстановен след пандемията, а офисите още не са отворили врати, предава Ройтерс.
Цената на акциите на компанията нарасна с 10,5%, след като Under Armour заяви, че очаква приходите ѝ за 2021 г. в Северна Америка (основния ѝ пазар) да нараснат с 27-29%.
Производителите на спортни стоки, включително Nike и Adidas, спечелиха от покупките на хората, които избягват по-елегантните тоалети, залагайки на ежедневни дрехи, които отговарят на нуждите им от облекло за тренировка и за вкъщи.
Анализатори вярват, че бумът при спортните облекла може да се задържи поне до края на следващата година, въпреки че училищата и офисите отново постепенно отварят врати.
Повишаването на прогнозата на Under Armour се случва в момент, в който продължилото с месеци затваряне на фабриките във Виетнам, откъдето компанията получава една трета от всичките си продукти, повдига съмнения за наличностите на продукти преди изключително важния празничен сезон и отвъд него.
Under Armour очаква коригираната ѝ печалба на акция за 2021 г. да достигне 74 цента спрямо предходната ѝ прогноза за 50 до 52 цента на акция. Средната прогноза на анализаторите е за 55 цента на акция, сочат данни на Refinitiv.
Компанията очаква годишните ѝ приходи да се увеличат с 25 на сто спрямо предходната прогноза за 21-22% и спрямо очакваните от анализаторите 22,7%.
През третото тримесечие, завършило на 30 септември, нетните приходи са нараснали с 8 на сто до 1,55 млрд. долара, оказвайки се над прогнозата за 1,48 млрд. долара.
На коригирана база компанията е спечелила по 31 цента на акция, надхвърляйки очакваните 15 цента на акция.