Bulgari засилва фокуса си върху продажбите на местните жители в страните, в които оперира, особено в Китай, след като пандемията помете туристическата индустрия, обяви главният изпълнителен директор Жан-Кристоф Бабен, цитиран от Bloomberg.
Компанията за луксозни стоки, която е собственост на гиганта LVMH, записва едноцифрен ръст на приходите от продажби на западните пазари и двуцифрен растеж в азиатските страни, допълва Бабен в интервю, дадено в Рим преди пускането на лимитирана серия часовници Aluminium Tricolore в полза на детските болници в Италия. Освен Китай, страни като Южна Корея и Русия също се представят добре, посочва още той.
“В последните няколко месеца онлайн пазаруването нараства трицифрено“, въпреки че туризмът се срина в същата степен, обяснява изпълнителният директор. „Можем да очакваме туризмът да остане слаб в предстоящите тримесечия, ето защо нашият фокус върху местните клиенти ще се засили“.
Китай води по възстановяване на продажбите на луксозни стоки, след като до голяма степен се справи с Covid-19. С ограничаването на международните пътувания богатите китайски потребители се насочват към пазаруване у дома. Bulgari ще отвори още пет нови магазина в Китай през 2021 г.
Бабен твърди, че е уверен, че Bulgari може да възстанови повечето загубени заради Covid-19 продажби в рамките на две години.
„През следващата година няма да видим връщане до нивата от 2019 г., просто защото ще е трудно да се възстанови 100-процентната загуба в туризма“, твърди той. „Луксозните стоки са силно зависими от пътуванията и импусливните покупки“.
Bulgari се придържа към средносрочен до дългосрочен план за разширяване на линията от луксозни хотели, допълва изпълнителният директор. Компанията ще отвори един магазин в Париж през следващата година, един в Рим до няколко години, както и първия си хотел в САЩ между 2023 и 2025 г. Целта е да достигне 15-20 хотела до 2030 г.
„Covid ще направи лукса още по-желан“, твърди Бабен. „Когато кризата отмине, хората ще искат да се радват на живота повече от всякога“.