Macy’s отчете по-малка от очакваното тримесечна загуба и надмина прогнозите за приходите от продажби, след като купувачите, затворени вкъщи заради Covid-19, са купували повече дрехи през приложението и уебсайта на компанията, предава Ройтерс.
Книжата на веригата, които загубиха близо 60% от стойността си от началото на годината, повишиха цената си с 6 на сто преди началото на търговията в САЩ.
За да се справи със затварянето на търговските центрове и магазините заради блокадите, свързани с овладяването на коронавируса, Macy’s се фокусира върху своя онлайн бизнес. Компанията даде възможност на своите клиенти да купуват онлайн, но да взимат продуктите от нейните магазини.
Тази стратегия успява да повиши продажбите с 53% през второто тримесечие, което завърши на 1 август.
Нетните приходи от продажби са се свили с 35,8% до 3,56 млрд. долара, но сумата надвишава средната прогноза на анализаторите за 3,48 млрд. долара, сочат данни на Refinitiv.
Брутният марж от 23,6 на сто също се повишава с около 650 базисни пункта спрямо предходното тримесечие.
На коригирана база компанията е загубила по 81 цента на акция спрямо прогноза за загуба на 1,77 долара на акция.
Нетната загуба е 431 млн. долара, или 1,39 долара на акция. За сравнение, година по-рано Macy’s се радваше на 86 млн. долара печалба, или 28 цента на акция.