Компанията за спортни стоки Under Armour сви прогнозата за годишните си приходи за Северна Америка, нейният най-голям пазар, тъй като се сблъсква с все по-силната конкуренция от по-големите играчи в лицето на Nike и Adidas. Новината изпрати цената на акциите на Under Armour с 10% надолу, предава Ройтерс.
Компанията заяви, че очаква лек спад на приходите в Северна Америка за фискалната 2019 г., в сравнение с предишната прогноза за приходи без промяна. И все пак компанията запази цялостната си прогноза.
Under Armour преструктурира своите операции, за да свие разходите и запасите си, като същевременно намалява промоциите, борейки се да запази своя пазарен дял в Съединените щати.
Приходите от продажби в Северна Америка са спаднали с 3 на сто до 816 млн. долара през второто тримесечие.
Нетната загуба на компанията се е свила до 17,3 млн. долара, или 4 цента на акция, през тримесечието, което завърши на 30 юни, от 95,5 млн. долара, или 21 цента на акция, година по-рано.
Като се изключат някои елементи, Under Armour отчита 3 цента на акция загуба, докато анализаторите очакваха загуба от 5 цента на акция.
Нетните приходи са нараснали до 1,19 млрд. долара от 1,17 млрд. долара, почти отговаряйки на очакванията на анализаторите.