Книжата на Abercrombie & Fitch понижиха стойността си с 24%, най-много от две десетилетия, след като компанията отчете приходи от продажби, които се оказаха под очакванията на Wall Street, пише Bloomberg.
Цената на акциите се потопи до дъното от 19,03 долара в Ню Йорк, изтривайки ръста, който записа от началото на годината.
Продажбите в магазините, отворени от поне година, са нараснали с 1% по целия свят за първото тримесечие. За сравнение анализаторите очакваха 1,4% ръст, сочат данни на Consensus Metrix. Нещо повече - компанията очаква този показател да остане без изменение през текущото тримесечие.
Продажбите на бранда Hollister на Abercrombie, който е насочен към тинейджъри, забавят ръста си. Продуктовата линия остава ключов източник на приходи за компанията. Приходите от бранда са нараснали с 2%, а прогнозите бяха за 3,4 на сто, което предизвика разочарованието на инвеститорите.
Фирмата обяви, че ще затвори още три ключови места, включително магазина Soho Hollister в Ню Йорк. Това ще направи затворените ключови локации от 2017 г. насам общо пет на брой. Abercrombie обяви, че може да предстоят и още.
Същевременно едноименната марка не дава сериозни сигнали за възстановяване. Приходите от нея в магазините, отворени от поне година, са нараснали с 1,5 на сто. Прогнозата на анализаторите беше за спад с 1,5%.
Докато търговската война се задълбочава, главният изпълнителен директор на Abercrombie & Fitch Фран Хороуиц заяви, че компанията намалява обема на продукцията, която получава от Китай. Така тя ще получи под 20% от продуктите си от страната тази година, в сравнение с 25% през фискалната 2018 г., обясни той пред инвеститорите.