Hermes International обяви, че търсенето от страна на китайските потребители е продължило да расте в началото на годината – пореден знак, че световният пазар на луксозни стоки се представя добре, пише Bloomberg.
Френският производител на чантите Birkin отчете 12% ръст на приходите от продажби при постоянни валути, с което надмина прогнозите на анализаторите с най-бързия си темп на растеж от повече от четири години.
Hermes навлиза в по-добър период, докато китайската икономика се възстановява.
В края на миналата година нараснаха опасенията, че заможните китайски потребители свиват разходите си, макар че последните резултати на LVMH и Kering показаха, че това не се е случило още.
Hermes твърди, че растежът ѝ в Китай, Хонконг, Макао и Тайван е надминал 10%.
И все пак компанията показва слабост на част пазарите, на които оперира. Франция е един от тях. Там представянето ѝ е по-слабо и поради протестите на „жълтите жилетки“, които засегнаха пазаруването на луксозни стоки. Приходите от продажби в страната са нараснали само с 1%, изоставайки значително спрямо останалата част от бизнеса.
LVMH постави летвата високо, след като отчете 15% растеж на бизнеса си с модни и кожени стоки по-рано този месец. Kering разкри, че приходите на марката Gucci са скочили с 20 на сто през тримесечието.