Модната компания Michael Kors не успя да оправдае очакванията на пазарите за първи път от две години насам, след като производителят на луксозни дамски чанти отбеляза разочароващи приходи от продажби в Европа, съобщава Ройтерс.
Приходите на Michael Kors от продажби на европейските пазари са се понижили с близо 10 на сто през третото тримесечие на годината, достигайки размер от 643,9 млн. долара.
Това е с близо 20 млн. по-малко от очакваните от анализаторите 661,1 млн. долара.
Компанията намали инвентара в своите европейски магазини, за да стимулира продажбите в регион, където богатите потребители отдавна залагат на местни компании като LVMH и Kering.
За да се конкурира с европейските марки, Kors инвестира над 2 млрд. долара в придобиването на италианската компания Versace.
От американската компания заявиха, че нетната печалба за третото тримесечие се е понижила до 137,6 млн. долара от 202,9 млн. долара за същия период от миналата година.
Общите приходи са се повишили с 9,3 на сто до 1,25 млрд. долара, което също не успява да покрие прогнозите на анализаторите, които предвиждаха те да достигнат 1,26 млрд. долара.