Германският производител на спортни стоки Adidas обяви, че ще отчете по-високи продажби от очакваното за тази година, след като нетната му печалба за третото тримесечие нарасна с 10% благодарение на силното търсене на марките Adidas и Reebok, пише Wall Street Journal.
Фирмата заяви, че нетната ѝ печалба е достигнала 311 млн. евро през трите месеца, завършили в края на септември, спрямо отчетените 282 млн. долара през същия период на миналата година.
Силният тласък на продажбите на всичките големи марки, включително зле представящият се преди бизнес с голф екипировка, допринесе за добрите резултати. През третото тримесечие приходите скочиха с 13% до 4,76 млрд. долара.
Доброто представяне на групата идва, след като Хайнер се оказа под натиск да възстанови статуса на Adidas на „готина“ марка и да възвърне пазарния ѝ дял, особено в САЩ, където тя се бори със силни конкуренти като Under Armour.
Като се имат предвид валутните колебания, продажбите на Adidas в Северна Америка скочиха с 6,5% на годишна база.
Adidas повиши своята прогноза за годишните си продажби. Компанията заяви, че, като се изключат валутните колебания, продажбите през 2015 г. ще се увеличат с висок едноцифрен процент, а тези в Северна Америка – с 5-6%.