Компанията за луксозни стоки Burberry Group заяви, че може да опита да намали наемите на помещенията си в Хонконг, за да компенсира влошаването на бизнеса си там, след като продажбите удариха двугодишно дъно, пише Bloomberg.
Компанията “може да се възползва от възможностите по отношение на предоговарянето на наемите”, заяви финансовият директор Карол Феъруедър.
Сравнимите продажби на компанията в Хонконг отбелязаха двуцифрен спад през тримесечието, завършило в началото на юни, обявиха от Burberry. Спадът беше едноцифрен през втората половина на предната фискална година. Цената на акциите пък отбеляза спад от 3,7%.
Производителите на луксозни стоки понасят тежък удат, тъй като все по-малко заможни китайци купуват палта и чанти от Хонконг след като правителството започна активна антикорупционна кампания.
Анализаторите от Nomura прогнозират, че тази тенденция ще се запази най-малко шест месеца. Burberry отговори на случващото се като намали цените на шаловете и шлиферите през април, както в Хонконг, така и в Китай.
Според анализатора на компанията за проучвания Conlumino Андрю Хол промените в потребителското търсене са довели до спада в продажбите на Burberry.