Почитателите на модата искат да знаят всичко, а дизайнерът Майкъл Корс дава възможност на китайските си фенове пълен достъп зад кулисите на Mercedes-Benz Fashion Week New York, като обединява усилията си с приложенията за изпращане на съобщения WeChat и Weixin, пише Red Luxury.
Въпреки че Майкъл Корс излъчва със стрийминг своите модни ревюта и показва кадри зад кулисите от няколко години в своя микросайт live.michaelkors.com, това е първият път, в който китайските фенове ще могат да видят всичко.
Дизайнерът дава възможност за пълен онлайн достъп до шоуто чрез нови функции, свързани с WeChat и Weixin.
Това се случва чрез стрийминг на живо на микросайта, в китайските социални медии, а в китайските чат приложения се пуска допълнителна информация с хаштагове #AllAccessKors и #MichaelKors.
През февруари Майкъл Корс влезе в списъка на милиардерите, след като акциите на едноименната му компания се покачиха до най-високата си стойност от почти две години насам.