IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Китай – предизвикателство пред модните марки

Все повече компании, произвеждащи дрехи, виждат възможности на китайския пазар и търсят начини да се наложат на него

10:19 | 12.05.14 г. 1
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Abercrombie & Fitch пусна своя спортен бранд през април в Китай, отваряйки нов водещ магазин в Шанхай.
За всички, които се чудят дали брандът може да смекчи провокативния си имидж в Китай, отговорът е не. Слабо осветеният магазин пулсира под звуците на денс музика, а по стените му са изрисувани млади не много облечени мъже, които носят спортна екипировка, пише Red Luxury. 

Надолу по същата улица, където се намира магазинът на Abercrombie, има друг, който също залага на продукти, асоциирани със САЩ. Става дума за първия магазин в Китай на Old Navy. Тук атмосферата е слънчева и ориентирана по-скоро към семейството.

Abercrombie и Old Navy, които влязоха на китайския пазар с разлика от няколко седмици, са последните марки, които се насочиха от американските молове директно към азиатската страна. И двете предлагат почти идентично преживяване с това, което потребителите биха получили и на територията на САЩ. Благодарение на това в последния делничен следобед на месеца и двата са претъпкани.

Всъщност Китай се явява огромна възможност за западните марки за дрехи и то не само заради факта, че на него има 1,35 млрд. потребители. Според консултантската фирма A. T. Kearney през следващите пет години секторът ще нараства с между 10 и 15%.

Abercrombie & Fitch вижда в Китай потенциал за повече от 100 магазина, които да бъдат под шапката на основната ѝ марка Hollister.

Но на пазар, който е препълнен с всякакви брандове, е изключително трудно за една марка да се открои реално. Ето защо Abercrombie предостави на медиите в Китай специална информация за историята си. Компанията разкри как се е родила през 1892 г. в Ню Йорк с идеята да продава екипировка за риболов, но след това става известна със съвсем различни стоки.

От своя страна, на китайския си уебсайт Old Navy не пропуска да обясни повече за развитието на марката през годините – от създаването ѝ през 1994 г. в Калифорния досега. Идеята е потребителите наистина да опознаят Old Navy и да станат значително по-близки до нея. 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:52 | 12.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 0
sergo
преди 10 години
Ей колко статии има тук за Абекромби не е истина! Това Китон, това Канали, Зилери, Бриони, Бърбъри, Ван Лаак са сигурно все марки от соца/под шапката на ЦНСМ/.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още