Abercrombie & Fitch пусна своя спортен бранд през април в Китай, отваряйки нов водещ магазин в Шанхай.
За всички, които се чудят дали брандът може да смекчи провокативния си имидж в Китай, отговорът е не. Слабо осветеният магазин пулсира под звуците на денс музика, а по стените му са изрисувани млади не много облечени мъже, които носят спортна екипировка, пише Red Luxury.
Надолу по същата улица, където се намира магазинът на Abercrombie, има друг, който също залага на продукти, асоциирани със САЩ. Става дума за първия магазин в Китай на Old Navy. Тук атмосферата е слънчева и ориентирана по-скоро към семейството.
Abercrombie и Old Navy, които влязоха на китайския пазар с разлика от няколко седмици, са последните марки, които се насочиха от американските молове директно към азиатската страна. И двете предлагат почти идентично преживяване с това, което потребителите биха получили и на територията на САЩ. Благодарение на това в последния делничен следобед на месеца и двата са претъпкани.
Всъщност Китай се явява огромна възможност за западните марки за дрехи и то не само заради факта, че на него има 1,35 млрд. потребители. Според консултантската фирма A. T. Kearney през следващите пет години секторът ще нараства с между 10 и 15%.
Abercrombie & Fitch вижда в Китай потенциал за повече от 100 магазина, които да бъдат под шапката на основната ѝ марка Hollister.
Но на пазар, който е препълнен с всякакви брандове, е изключително трудно за една марка да се открои реално. Ето защо Abercrombie предостави на медиите в Китай специална информация за историята си. Компанията разкри как се е родила през 1892 г. в Ню Йорк с идеята да продава екипировка за риболов, но след това става известна със съвсем различни стоки.
От своя страна, на китайския си уебсайт Old Navy не пропуска да обясни повече за развитието на марката през годините – от създаването ѝ през 1994 г. в Калифорния досега. Идеята е потребителите наистина да опознаят Old Navy и да станат значително по-близки до нея.


Бой в месарски магазин във Варна заради... предреждане
Дрешки, играчки, храна - с какви подаръци зарадваха кученцата от приюта в Каменар?
Туристическият сезон във Варна е застрашен
Как ще работи пункта за карти за градския транспорт във Варна по празниците?
Ще има ли мир в Украйна преди Коледа?
Тейлър: Великобритания търси опита на американските VC
Тейлър: Великобритания е много силна в AI, финтех
Малко е трудно да се строят центрове за данни
Богати европейци ще могат да вземат заеми срещу луксозни автомобили
П. Димитров: Не очаквам да бъде приет нов бюджет до юни
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Land Rover пуска Defender в чест на Уинстън Чърчил
Изкуствен интелект направи кола от две скици
Надеждно и по-евтино: производители отново променят подхода си
4 кросоувъра за по 20 000 евро, които са добър вариант за зимата
Трамвай и автобус се удариха на "Ситняково"
Политолози: Радев трябва само да се появи на бял кон
Сашо Андреев със "Златен пояс": Новата награда е стимул
НСИ: Годишната инфлация е 5,2%, за последните 5 години – 42%
Опашки от пенсионери в първия "Магазин за хората"
преди 11 години Ей колко статии има тук за Абекромби не е истина! Това Китон, това Канали, Зилери, Бриони, Бърбъри, Ван Лаак са сигурно все марки от соца/под шапката на ЦНСМ/. отговор Сигнализирай за неуместен коментар