За да успеят на китайския пазар, луксозните марки получават сериозна подкрепа от Южна Корея.
Корейски продукти, от известни K-Pop клипове до пържено пиле, са последният писък на модата в Китай и брандовете все повече използват това, за да достигнат до китайските потребители, пише Red Luxury.
Марки като Chanel, Gucci и Louis Vuitton позиционират своите продукти в корейски телевизионни драми, за да разширят достъпа си до по-младите потребители. Интересът към корейските шоута е толкова силен, че китайските продуценти все по-активно се опитват да наложат чрез тях китайски марки.
Корейските ситкоми са особено привлекателни за младите китайски потребители, които са обсебени от модата. Драмата „My Love from the Star” е имала 34 млн. зрители през януари тази година. Актрисите в нея са облечени с дрехи на Jimmy Choo и Celine, благодарение на което двата бранда се радват на пик в продажбите на продуктите си.
Влиянието на всичко това изненадва маркетолозите. Актьор от същия сериал носи в една от сериите кожена раница на Samsonite и то в периода, в който продуктът е пуснат на пазара. В резултат на това продажбите на цялата линия раници излитат във въздуха – те са три пъти повече от тези през същия месец година по-рано.
Луксозните марки често предпочитат корейски актьори, защото им плащат значително по-малко в сравнение с китайските или холивудските звезди. Големите брандове като Louis Vuitton и Samsonite не плащат, за да представят продуктите си в „My Love From The Star”. Причината е, че шоуто държи да привлича именно младите, ориентирани към модата, зрители.