IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Вечната Мерилин

Образът на иконата грее във все повече реклами

13:54 | 07.08.13 г.
<p>
	Мерилин Монро. <em>Снимка: Wikipedia</em></p>

Мерилин Монро. Снимка: Wikipedia

За една от рекламните си кампании, целяща да привлече жени на възраст между 18 и 25 г., компанията за продукти за коса Sexy Hair не е наела някоя от знаменитите красавици в тази възрастова група, като Селена Гомес или Ема Уотсън, пише New York Times.

Вместо това фирмата е избрала актриса, която, ако не беше починала през 1962 г., днес щеше да е на 87 години: Мерилин Монро.

Новата кампания под надслов "Стиловете се менят. Да си секси е вечно" включва снимки на Монро и нейни цитати. "Ако бях спазвала всички правила, никога нямаше да стигна до никъде", казва тя в една от рекламите. "В Холивуд добродетелите на едно момиче са много по-маловажни от прическата му", гласи друга.

Кампанията стартира на 22 август и ще се появи в редица списания, сред които Cosmopolitan, InStyle и Allure. Ще има и билбордове и онлайн реклами.

Продуктите на Sexy Hair, която е създадена през 1999 г., се предлагат основно във фризьорските салони.

Напоследък образът на Монро присъства във все повече рекламни кампании. През март Macy's пусна модна колекция с името на актрисата, насочена основно към млади жени. Също през март Three Olives представи водката Marilyn Monroe Strawberry Vodka с етикет с класическа снимка на звездата. През септември пък Will Rich планира да пусне линия обувки Marilyn Monroe.

Според изследване на компанията Q Scores, която следи популярността на живи и починали знаменитости, 96% от анкетираните знаят коя е Монро, а 25% от тях я посочват като една от любимите им знаменитости.

Монро се радва на сериозно присъствие в социалната мрежа, като има над 7,3 млн. последователи във Facebook и 153 хил. в Twitter. Facebook страницата на иконата, която се администрира от Authentic Brands, често промотира продукти с образа ѝ, като например плажни хавлии, колекцията на Macy's и кафето, кръстено на нейно име.

Използването на образи на починали знаменитости може да се хареса на рекламодателите по още една важна причина - то е по-евтино. Освен това те са и по-предвидими. "Със сигурност тя (Мерилин Монро – бел. ред.) няма да се спъне и да падне на снимачната площадка или пък да бъде арестувана", казва Дженифър Уидърман от Sexy Hair. "Това не е причината, поради която я избрахме, но е важно", допълва тя.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:36 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още