Великобритания се сбогува с бившия премиер Маргарет Тачър в сряда, но пазарът все още усеща мощното икономическо въздействие на "желязната лейди", пише CNBC.
На важни срещи Тачър често бе единствената жена, а дамските й чанти бяха нейна запазена марка и символично оръжие.
Черните, структурирани чанти Bellini и Adagio на компанията Launer, които бяха сред фаворитите на покойната Тачър, отчетоха рязък скок на продажбите с над 50% след смъртта на бившия премиер.
Най-силен е бил този ръст в сутринта на погребението й и във вечерта на смъртта й.
От Launer съобщиха, че над 75% от тези продажби са извършени във Великобритания.
Тачър получава първата си чанта Launer от шефа на компанията Джералд Бодмър като подарък през 1980-те години.
Не е случайно, че луксозните дамски чанти на Тачър са толкова търсени - през 2011 г. чанта на Asprey, носена от покойната баронеса на срещата й с американския президент Роналд Рейгън през 1985 г. в Кемп Дейвид бе продадена на търг за 25 000 паунда, припомня CNBC.
преди 11 години Добре би било да има към статията снимчици на тази марка чанти, за да може читателя реално да прецени достойнствата й. отговор Сигнализирай за неуместен коментар