Немската модна къща Hugo Boss планира да приложи стратегия, която в една от частите си много наподобява тази на бутиковите модни къщи и ще съкрати времето за разпространяване на новите колекции из магазините на компанията. Потребителите са нетърпеливи да видят новите дрехи, казват модистите, а добре известните магазини на големите търговски улици се зареждат всяка седмица.
С впечатляващия си план за експанзия модната къща се стреми към увеличаване броя на магазините от около 450, колкото са в момента, до 700 през 2015г., наблягайки на прехода към по-бързо разрастващи се пазари като този в Китай и появата на магазини на фирмата на луксозните търговски улици.
Времето за разработване на новите колекции на Hugo Boss за следващата година ще намалее от 50 на 38 седмици. „Намаляване на времето от разработване на колекцията до производството и доставката й по магазините е от особена важност за бъдещия ни успех“, казва Клаус-Дийтрих Ларс, главен изпълнителен директор на компанията, цитиран от Financial Times.
Новата стратегия ще бъде вкарана в действие изцяло за летните продажби през 2012г., обяснява още Ларс. Наблягайки на факта, че бързо разрастващите се модни търговци като Zara, собственост на Inditex, и H&M използват по-кратки срокове за производство, Ларс обясни, че Hugo Boss ще запазят позицията си сред премиум марките, но искат същевременно на ускорят темпото на реализация и така да повлияят на продажбите.
Мажоритарният собственик на немския моден бранд е Permira, в целите на която влиза покачване на продажбите от 1,6 млрд. евро от изминалата година до 2,5 млрд. евро до 2015г.
По повод възстановяването на икономиката на световните пазари, Ларс обясни, че очаква „добри индикации“ през 2011г. и добавя, че в Европа, където се извършват около 70% от продажбите на компанията, „има добри новини сега“.