Музикалната стрийминг платформа Spotify, оценена на 16 млрд. долара, която все повече се насочва към първично публично предлагане, продължава да търси начини да диверсифицира платформата си отвъд стрийминга. Компанията планира да започне да продава продукти за красота, пише TechCrunch.
Колкото и странно да звучи – да, ще можете да купувате гримове през Spotify.
Новата услуга представлява експанзия на партньорството на Spotify с Merchbar, с която Spotfy започна да работи миналата година по продажбата на мърчъндайз на различни изпълнители през техните профилни страници.
Работейки с популярния гримьор Пар Макграт и музикантката Маги Линдерман, Merchbar се насочва към области, които са близки до директния мърчъндайз, така че феновете да могат да „купят вида“ на конкретен изпълнител – подход, който е широко използван за продажби в други социални мрежи, като Instagram.
Макграт е гримьор на звезди и има сериозно присъствие в социалните мрежи. Тя има собствен бизнес – Pat McGrath Labs, и ще стартира партньорството с три цвята от нейните червила, всяко от които се продава за 22 долара, както и с други предложения.
Линдеман пък пуска нов сингъл, който съвпада със старта.
Това не се разглежда като нов източник на приходи за Spotify, която не взима дял от продажбите, реализирани през платформата ѝ. Вместо това идеята е да донесе по-голяма стойност на изпълнителите и да им даде повече възможности да печелят пари отвъд стрийминга.
Това е особено важно усилие, тъй като Spotify е обвинявана, че плаща малко на музикалните изпълнители.


Община Варна подписва важен договор с АПИ за Аспаруховия мост
ПП-ДБ при Радев: Борисов и Пеевски трябва да излязат от кабинетите на Тодор Живков
Алея на рока ще се появи във Варна
Изтеглят "Кайрос" от водите край Ахтопол
Синдикат "Образование": 84% от учитилите са против ограничаването на езиковото обучение
Проблем със "сенчеста" банка отново е надвиснал над имотния сектор в Китай
Китай планира засилване на регулациите заради ценовата война
Годишната инфлация в България през ноември е била 5,2%
Масовата стрелба в Сидни шокира Австралия
Предстоят преговори в ЕС за руските активи
4 кросоувъра за по 20 000 евро, които са добър вариант за зимата
Volkswagen ще затвори завод в Германия за първи път от 88 години
Промяна в нагласите – потребителите отново се насочват към ДВГ
Забравената легенда: Toyota GT-Four
Изтеглянето на милиони мотори показва големия проблем на съвременните ДВГ
Трифонов: Социолозите или са пълни некадърници, или се опитват да манипулират резултатите
Радан Кънев: Преминаване към евро няма да доведе до резки промени в ежедневието
Най-добрите коледни базари в Европа
Gen Z: Не сме изолирани младежи, искаме честни избори и реформи
Стресът на работното място е причина за над 40% от депресиите