IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Италиански предприемач създаде марката Bunga Bunga

Бизнесменът използва гаф на премиера Силвио Берлускони, за да създаде доходоносен бизнес

11:05 | 14.10.11 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Протестиращ срещу политиката на италианското правителство се е предрешил като Берлускони, носейки закачлива покана за &quot;бунга-бунга&quot;. <em>Снимка: Ройтерс&nbsp;</em></p>

Протестиращ срещу политиката на италианското правителство се е предрешил като Берлускони, носейки закачлива покана за "бунга-бунга". Снимка: Ройтерс 

Гривничката ще бъде само началото на дълга серия от артикули, произведени под марката Bunga Bunga. Сред тях ще има колиета, ключодържатели, парфюми, дезодоранти, лосиони за тяло, тоалетно мляко, бельо, дрехи и часовници.

Пагани не е първият бизнесмен, вдъхновил се от ритуала „бунга бунга“. Така вече се нарича бар в Ливорно, в Тоскана. В Лондон има ресторант с подобно име. Тениски с надписа "бунга бунга" вече се продават на множество места в Италия, главно в градовете, посещавани от туристите.

Пагани казва, че не иска да се подиграва с Берлускони, създавайки марката Bunga Bunga. "За нас думата Bunga Bunga има положителен смисъл. Тя означава наслада от живота, младост", уверява предприемачът. Точният превод на Bunga Bunga все още не е ясен.

Създаването на марката Bunga Bunga обаче не се понрави на телевизиите от медийната империя на Берлускони, които отказаха да я рекламират.

"Марката ни няма никакъв политически подтекст. Ние уважаваме всички политици, дори и Берлускони", казва Пагани и допълва, че ще прати една от гривничките със свойствата на афродизиак на премиера.

БТА 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:51 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още