Гривничката ще бъде само началото на дълга серия от артикули, произведени под марката Bunga Bunga. Сред тях ще има колиета, ключодържатели, парфюми, дезодоранти, лосиони за тяло, тоалетно мляко, бельо, дрехи и часовници.
Пагани не е първият бизнесмен, вдъхновил се от ритуала „бунга бунга“. Така вече се нарича бар в Ливорно, в Тоскана. В Лондон има ресторант с подобно име. Тениски с надписа "бунга бунга" вече се продават на множество места в Италия, главно в градовете, посещавани от туристите.
Пагани казва, че не иска да се подиграва с Берлускони, създавайки марката Bunga Bunga. "За нас думата Bunga Bunga има положителен смисъл. Тя означава наслада от живота, младост", уверява предприемачът. Точният превод на Bunga Bunga все още не е ясен.
Създаването на марката Bunga Bunga обаче не се понрави на телевизиите от медийната империя на Берлускони, които отказаха да я рекламират.
"Марката ни няма никакъв политически подтекст. Ние уважаваме всички политици, дори и Берлускони", казва Пагани и допълва, че ще прати една от гривничките със свойствата на афродизиак на премиера.
БТА