IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Модният директор на Harrods

Меригей Маккий успява да се наложи с чар и обаяние, които според нея са най-експлоатираните качества в бизнес средите

16:30 | 26.03.10 г.
Модният директор на Harrods
Като човек, който никога не си е представял, че някой ден може да седне на стола на модния и криейтив директор на Harrods – лондонският универсален магазин за луксозни стоки, който има търговска площ от над 90 хил. кв.м в над 330 поделения, нещата в живота на Меригей Маккий се подреждат доста добре.

Когато започва работата си в луксозната верига, младата дама съвсем не е сигурна, че именно модата е нейното поприще. „Аз бях момиче, което определено не беше в час с тенденциите и новостите“, споделя Маккий пред Vogue.com.

След като поема поста си на моден директор в магазина преди шест месеца, тя бързо успява да се докаже и днес вече работи с екип от 22 специалисти, заедно с шест генерални мениджъри.

„Всичко е въпрос на упорита работа. А според мен и на отношение към работата. Чарът и харизмата са двете черти, които най-много се експлоатират в бизнес средите днес.“

„Ролята и визията на магазините за дрехи и аксесоари са се променили много през последните години. През осемдесетте те бяха като училища, в които обслужващият персонал играеше ролята на учители по стил и облекло, а купувачите се вслушваха във всички техни съвети и купуваха само каквото им е препоръчано. През деветдесетте се зароди шопинг манията и магазините се превърнаха в аптеки, в които хората влизаха, за да оправят настроението си, да излекуват депресия, да си поговорят с продавачите. През новото хилядолетие всичко се промени наново. Днес вече не е важно да намериш общ език с хората или да им създадеш настроение. Успешни са тези търговски центрове, които успяват да накарат човека да се почувства като у дома си в тях. Стремежът е да накарате купувачите да се припознаят с артикулите и да ги направят част от ежедневието си.“

Компанита Harrods е основана през 1834г. от Чарлс Харод. От няколко години насам бизнесът е собственост на Мохамед Ал Файед и в него работят близо 5000 души. Логото на магазина е „Да разбираш от лукс“, а в изложбената му част могат да бъдат открити както дрехи, обувки, часовници, бижута, електроника, така и спортни съоръжения, домашни любимци и аксесоари за тях, храна и напитки, бяла и цветна козметика, домакински потреби, обзавеждане и какво ли още не.
Магазинът предлага огромно разнообразие от стоки и се слави с пословичния си лукс и високи цени. 
 
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:26 | 17.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още