IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Безплатен магазин в Барселона

Срещу регистрация и такса от 5 евро за шест месеца клиентите на магазина могат да пазаруват безплатно

10:08 | 25.01.10 г.
Безплатен магазин в Барселона
В Барселона работи магазин, който раздава на клиентите си продукти безплатно срещу предоставяне на лични данни, съобщава германският вестник Zeit.

Чрез тази система производителите се надяват да опознаят по-добре желанията на клиентите.

Предложението звучи твърде хубаво, за да е истина - в магазин в Барселона всеки клиент може да получи десет нови продукта месечно "безплатно". За да се възползва от офертата, клиентът трябва да представи личната си карта, да се регистрира на сайта kimod.com и да плати клиентска такса от 5 евро за шест месеца.

Според първите клиенти на нестандартната услуга изборът в магазина е доста ограничен, но фактът, че стоките са безплатни и се предоставят срещу данни, които в крайна сметка са общодостъпни, изкушава мнозина.

За компанията собственик - фирмата за пазарни проучвания Guia de las tendencias (от исп. "Пътеводител на тенденциите") - магазинът Esloultimo е печеливша идея.

Чрез него компанията предлага на производителите платформа, на която да представят и изпробват нови продукти, за да установят кои от тях биха могли да се наложат на пазара. За тази цел производителите предоставят безплатно продуктите си, които не могат да бъдат намерени на друго място. Клиентът може да избира сред 50 стоки, които се регистрират на касата и се показват на сайта на компанията.

Приходите от клиентската такса пък са достатъчни за покриване на разходите за наем на магазина, заплати на персонала и транспорт на стоките.

Магазинът работи като съгласувана схема за проучване на пазара. В списъка на компаниите, които изпробват реакцията на пазара към техните продукти чрез Esloultimo, са известни марки като Playboy, Danone, Cadsbury, Hewlett-Packard Co. или Pepsico.

Производителите печелят най-вече от рекламата, правена чрез отзивите на самите клиенти.

За всеки закупен продукт Guia de las tendencias предоставя на компанията производител профила на клиента, както и данни като пол, възраст и адрес. 
 
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:47 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още