Рекламни клипове с голф играча Тайгър Уудс паднаха от ефира на американските телевизии и много сателитни канали. За това съобщава Bloomberg във връзка с данни на Nielsen Co. Дали обаче са прекъснати и рекламните договори със спортиста все още не се знае.
Изчезването на Тайгър Уудс от ефира е в резултат на скандал, в който той се е забъркал неотдавна. Малко след като Уудс пострада в автомобилна катастрофа при неизяснени обстоятелства, няколко жени обявиха, че са имали любовна връзка с него. Към това се появиха и изявления на журналисти, които обвързаха името на Уудс с няколко извънбрачни връзки, а злополука обясниха с последвала семейна кавга.
Спортистът се е снимал в реклами на Nike, Accenture, Gilette и други марки. Освен тях той е и рекламно лице на спортните напитки Gatorade, произведени от PepsiCo. На 8 декември тази година изданието Wall Street Journal съобщи, че PepsiCo се отказва от тази напитка и изключва продукта от производствената си линия след скандала с Уудс.
Говорител на Тайгър Уудс не пожелал да коментира ситуацията около рекламните договори, а съобщи само, че шампионът по голф се е извинил на семейството си и не е опровергал слуховете за изневярата.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.